تصویب افزایش حق مسکن در هیئت دولت، از تیرماه حق مسکن کارگران 300هزار تومان شد

به گزارش بانوی ایران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد افزایش یاری هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار را با قید دوفوریت جهت آنالیز و تصویب به هیئت وزیران ارایه کرد که مورد تصویب نهاده شد.

تصویب افزایش حق مسکن در هیئت دولت، از تیرماه حق مسکن کارگران 300هزار تومان شد

جهت دریافت خدمات آلاچیق در حیاط منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، 17 خرداد ماه دویست و نود و دومین نشست شورای عالی کار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور آنالیز حق مسکن کارگران تشکیل جلسه داد. مصوبات این جلسه افزایش 200هزارتومانی حق مسکن بود که برای تأیید نهایی به هیئت وزیران فرستاده شد. بعد از تصویب در هیئت وزیران قابلیت اجرایی در فیش های حقوقی کارگران را خواهد داشت.

روز گذشته پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت خبر از تصویب افزایش حق مسکن در هیئت دولت داد

در این اطلاع رسانی آمده بود، پیشنهاد افزایش یاری هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در جلسه 17 خرداد 99 شورای عالی کار از سوی محمد شریعتمداری به هیئت دولت ارائه شد.

به موجب این پیشنهاد، یاری هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای تیر سال 99، مبلغ سه میلیون ریال مشخص می گردد. حق مسکن کارگران در سال قبل یک میلیون ریال بود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد افزایش یاری هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار را با قید دوفوریت جهت آنالیز و تصویب به هیئت وزیران ارایه کرد که مورد تصویب نهاده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1039

به "تصویب افزایش حق مسکن در هیئت دولت، از تیرماه حق مسکن کارگران 300هزار تومان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب افزایش حق مسکن در هیئت دولت، از تیرماه حق مسکن کارگران 300هزار تومان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید