تراکتورسازی در عمان از الهلال بازنده شد، تعویض های ژنرال هم راه به جایی نبرد

به گزارش بانوی ایران، تیم تراکتورسازی با نتیجه 2 بر یک از تیم الهلال عربستان بازنده شد.

تراکتورسازی در عمان از الهلال بازنده شد، تعویض های ژنرال هم راه به جایی نبرد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه شنبه) با برگزاری چند دیدار در کشورهای مختلف قاره کهن پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم تراکتورسازی در عمان به مصاف تیم الهلال عربستان رفته و در نهایت با نتیجه 2 بر یک از این تیم بازنده شد.

در این دیدار که از ساعت 19 شروع شده بود، 2 تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشته و توپ را بیشتر در میانه های میدان دنبال کردند.بازی فیزیکی بازیکنان در میانه های میدان و ردوبدل شدن مکرر توپ میان آنان، بازی را تبدیل به یک دیدار سرد و کسل نماینده نموده بود.

در ابتدای بازی اشتباه محض مدافع الهلال ایوب کلانتری را در موقعیت گلزنی قرار داد اما تعلل این بازیکن فرصت 100 درصد گلزنی را از تراکتورسازان گرفت تا بازی همچنان با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

چند دقیقه بعد سالم الدوساری پیروز شد روی غافلگیری مدافعان تراکتورسازی گل نخست تیم الهلال را به ثمر برساند و تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیش بی اندازد.

پس ازاین گل 2 تیم باز هم به بازی متعادل خوب ادامه دادند که این میان اشتباه آلویس نانگ جدی ترین فرصت گلزنی را هم از تراکتورسازی گرفت تا این دیدار در خاتمه نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم الهلال به اتمام برسد.

با شروع نیمه دوم، امیر قلعه نویی فرزاد حاتمی را به زمین مسابقه فرستاد تا از جنگندگی این بازیکن استفاده نموده و بتواند گل تساوی را وارد دروازه تیم الهلال عربستان بکند.

تعویض قلعه نویی به خوبی جواب داد و تراکتورسازان پیروز شدند در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم گل تساوی را به ثمر برسانند.ارسال بلندی که در پشت محوطه جریمه به فرزاد حاتمی رسید، با ضربه سر این بازیکن روبرو شده و مقابل آلویس نانگ نهاده شد که این بازیکن نیز قدر این فرصت را دانسته و توانست از فاصله ای 25 متری، با شوت تماشایی خود قفل دروازه تیم الهلال را بشکند.

شاگردان جورجیوس دونیس در تیم الهلال که برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا احتیاج مبرمی به هر 3 امتیاز دیدار داشتند، پس از گل تساوی بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما آنان زور رسیدن به دروازه تراکتورسازی و تهدید دروازه محمدرضا اخباری را نداشتند تا اینکه در دقیقه 72 پیروز به گشودن دروازه تراکتورسازان شدند.

باز هم اشتباهات سریالی مدافعان تراکتورسازی کار دست این تیم داد و این بار دفع ناقص بازیکن این تیم مقابل پای آیلتون آلمیدا بازیکن الهلال نهاده شد و این بازیکن پیروز شد با ضربه تمام نماینده خود دروازه شاگردان امیر قلعه نویی را برای بار دوم باز کند و تیمش را با نتیجه 2 بر یک پیش بیاندازد.

پس ازاین گل به نظر می رسید تراکتورسازان بازی را رها کردند و میلی برای گشودن دروازه الهلال ندارند که حتی در این میان ضربه سر بازیکن الهلال نیز با خوش شانسی وارد دروازه تراکتوری ها نشد.

تراکتورسازان که پس ازاین اتفاقات سروش رفیعی را برای سروسامان بخشیدن به شرایط خود در میانه میدان به زمین فرستاده بودند، توانستند فرصت های نصفه و نیمه خوبی را هم بر روی دروازه الهلال ایجاد نمایند اما هیچ یک از این توپ ها راهی به دروازه حریف پیدا نکرد تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم الهلال به اتمام برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 439

به "تراکتورسازی در عمان از الهلال بازنده شد، تعویض های ژنرال هم راه به جایی نبرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتورسازی در عمان از الهلال بازنده شد، تعویض های ژنرال هم راه به جایی نبرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید