تداوم اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت گردشگری در سال 98

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تداوم و اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت گردشگری سال اقتصادی پیشین در سال 98 اطلاع داد.

تداوم اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت گردشگری در سال 98

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی آبدار در جلسه پایش و آنالیز پروژه های اداره کل که به منظور برنامه ریزی در راستای تداوم آن ها با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان ذیربط برگزار گردید، گفت: با توجه به اعتبارات موجود، تمرکز در امسال بر اتمام پروژه های نیمه تمام خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ادامه داد: تعداد پروژه های اداره کل به نسبت چهار سال گذشته قریب به 400 درصد افزایش داشته است. این تعداد پروژه در تاریخ میراث فرهنگی استان بی نظیر است.

وی اضافه نمود: طبق هماهنگی های انجام شده با مقامات ارشد استانی به صورت همزمان تعداد 807 پروژه مرمتی، زیرساخت گردشگری و مطالعاتی در قالب 167 پروژه اداره کل، 161 پروژه های مشارکتی اداره کل با سایر دستگاه های دولتی و نهادها، 370 پروژه های مشارکتی اداره کل با بخش خصوصی، 29 پروژه مطالعاتی، پژوهشی و باستان ­شناسی و 80 پروژه ثبت ملی آثار و حرائم در راستای توسعه گردشگری استان با موضوع شهرستان ها با نظارت دفتر فنی معاونت میراث فرهنگی در حال اجراست و در کوششیم با اولویت بندی انجام شده پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالا را تا سرانجام امسال اتمام و به مردم تقدیم کنیم.

آبدار اظهار داشت: این پروژه ها با همت و کوشش جهادی کارکنان خدوم اداره کل میسر شده و شایسته قدردانی است.

شایان ذکر است در این جلسه معاونین، میراث فرهنگی، سرمایه گذاری و گردشگری گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در راستای پروژه ها ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 448

به "تداوم اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت گردشگری در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت گردشگری در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید