تخصیص اعتبار 1، 8میلیارد ریالی برای ایجاد دبیرخانه شهر ملی سوزن دوزی در ایرانشهر

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از اختصاص اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریالی برای ایجاد دبیرخانه شهر ملی سوزن دوزی در ایرانشهر اطلاع داد.

تخصیص اعتبار 1، 8میلیارد ریالی برای ایجاد دبیرخانه شهر ملی سوزن دوزی در ایرانشهر

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا باغ کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلال زایی اظهار کرد: با توجه به ثبت ایرانشهر به عنوان شهر ملی سوزن دوزی، برنامه های مختلفی در راستای معرفی، افزایش زیرساخت ها، توسعه و ترویج هنر این شهر و غیره در دستور کار قرارگرفته است.

او گفت: به همین منظور اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای راه اندازی دبیرخانه شهر ملی سوزن دوزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: خرید تجهیزات برای کارگاه ها و دبیرخانه شهر ملی سوزن دوزی، معرفی اساتید و پیشکسوتان هنر سوزن دوزی و نصب المان های سوزن دوزی در شهر از برنامه های است که به همین دلیل در دستور کار اداره کل استان قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 857

به "تخصیص اعتبار 1، 8میلیارد ریالی برای ایجاد دبیرخانه شهر ملی سوزن دوزی در ایرانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار 1، 8میلیارد ریالی برای ایجاد دبیرخانه شهر ملی سوزن دوزی در ایرانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید