بوفون: یوونتوس به تیم ملی ایتالیا اولویت دارد

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس اعتراف کرد که در حال حاضر برای او عمل در جهت منافع تیم باشگاهی اش نسبت به منافع آتزوری اولویت دارد.

بوفون: یوونتوس به تیم ملی ایتالیا اولویت دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون که روز گذشته (آدینه) قرارداد خود را با یوونتوس تا ماه ژوئن سال 2017 تمدید کرد در رابطه با بحثی که آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا هفته گذشته (در کنفرانس خبری پس از بازی محبت آمیز برابر آلبانی) درباره عدم همکاری باشگاه ها با آتزوری و بی مسئولیتی بعضی نسبت به این تیم عنوان نمود، گفت: برای تیم ملی یکسری تاریخ های از پیش مشخص شده وجود دارد که این موضوع برای تمام تیم های ملی صدق می نماید. تعهداتی که ما نسبت به تیم باشگاهی خود داریم در اولویت هستند.

بوفون در ادامه به وضعیت کنونی فوتبال ایتالیا اشاره داشت و اعتراف کرد که ایتالیا با بحران کمبود بازیکن مستعد جوان روبرو است. وی همچنین از مسئولان فوتبال کشورش خواست که برای رفع کردن معضل آشوبگری در ایتالیا قوانین سفت و سخت تری نظیر فوتبال انگلیس وضع نمایند.

کاپیتان بانوی پیر گفت: به نظر من مقطع کنونی فوتبال ایتالیا بخشی از یک چرخه است که در آن ما وضعیتی متفاوت نسبت به گذشته داریم و استعداد های کمتری را پرورش داده ایم. در چند باری که من همراه با پسرم به استادیوم رفتم شاهد انفجار بمب هایی بودیم که کمی او را شوکه نموده بود. متأسفانه این چیزها در فوتبال ما در حال رخ دادن است. ما باید راهی را که انگلیس در پیش گرفته است، برویم جایی که طرفداران اغتشاش گر را شدیداً مجازات می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 456

به "بوفون: یوونتوس به تیم ملی ایتالیا اولویت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: یوونتوس به تیم ملی ایتالیا اولویت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید