بن عطیه: فکر می کردم در یوونتوس بازنشسته می شوم

به گزارش بانوی ایران، مدافع پیشین تیم فوتبال یوونتوس در پیغام خداحافظی اش با اعضای این تیم، اعتراف کرد که به بازنشسته شدن در کنار بانوی پیر امیدوار بوده است.

بن عطیه: فکر می کردم در یوونتوس بازنشسته می شوم

به گزارش خبرنگاران، مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی که یوونتوس را به مقصد تیم الدحیل قطر ترک می نماید، در پیغامی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از تصمیم خود برای ترک بانوی پیر دفاع کرد اما اذعان داشت که امیدوار بوده دوران بازیگری اش را در بیانکونری به سرانجام برساند.

بن عطیه در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: سلام به همه. بعد از دو سال پرمشغله، من می خواهم از این فرصت برای خداحافظی از خانواده فوق العاده یوونتوس، بازیکنان، طرفداران، کارکنان، مربیان، پزشکان، مسئولان تدارکات و ... سایر اعضای این خانواده تشکر کنم، افرادی که قطعاً دلم برای شان تنگ خواهد شد. من در این تیم دوستان زیادی را ترک می کنم که امیدوارم به زودی دوباره آنها را ببینم. در این دو سال و نیمی که در یوونتوس بودم، شما بخش بزرگی از زندگی من بودید.

بن عطیه در ادامه پیغام خود نوشته است: ما در کنار هم چیزهای زیادی کسب کردیم و افتخارات بزرگی داشتیم. در ماه جولای من مطمئن بودم که دوران بازیگرم را در کنار شما به سرانجام می رسانم اما متأسفانه اتفاقاتی غیرمنتظره باعث شد که برنامه های من تغییر کند اما باز هم انگیزه من برای پیروزی گرفته نشد و در این میان باید تصمیمی می گرفتم که به نفع خانواده ام هم باشد. از ما به خاطر محبتی که به من داشتید سپاسگزارم. درک می کنم که شاید برای بعضی ها تصمیم من پذیرفتنی نباشد و به همین دلیل از شما می خواهم که به آن احترام بگذارید. زنده باد یوونتوس و سعی کنید که با این گروه فوق العاده همه چیز را ببرید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 144

به "بن عطیه: فکر می کردم در یوونتوس بازنشسته می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن عطیه: فکر می کردم در یوونتوس بازنشسته می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید