اولین جلسه کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری هرمزگان برگزار گردید

به گزارش بانوی ایران، اولین جلسه کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری استان هرمزگان برگزار گردید.

اولین جلسه کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری هرمزگان برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا مهر 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، اولین جلسه کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری هرمزگان امروز با حضور رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، فائقه اتابک معاون گردشگری، موسی گردکانی رییس حراست، مجید هاشمی رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری و جمعی از کارشناسان امروز دوشنبه 7 بهمن ماه 98 در معاونت گردشگری برگزار گردید.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در این جلسه گفت: این کمیته بنابر اجرای ماده آئین نامه راهنمایان گردشگری مصوب 94/9/1 هیئت وزیران و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور آنالیز نظارت بر نحوه فعالیت راهنمایان گردشگری، رسیدگی به شکایات از راهنمایان و تصمیم گیری در مورد صدور کارت راهنمایان تشکیل شده است.

او در این جلسه ضمن تاکید بر نظارت بر تورهای غیر مجاز گفت:این تورها به دلیل رعایت نکردن استانداردهای مصوب گردشگری سبب تضییع حقوق مسافران و گردشگران می شوند و پیگیری و شناسایی این قبیل تورها در سطح استان در دستور قرار گیرد.

در انتها این کمیته، مقرر شد تابلوهای گردشگری در اماکن گردشگری توسط راهنمای کاردار نصب گردد و نظارت بر فعالیت تورهای غیرمجاز در شورای تامین استان آنالیز و به دستگاههای مرتبط سپرده گردد.

همچنین در این جلسه با صدور یک فقره کارت راهنمای گردشگری موافقت شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 665

به "اولین جلسه کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری هرمزگان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری هرمزگان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید