انصاری فرد بهترین بازیکن هفته لیگ قطر

به گزارش بانوی ایران، ستاره ایرانی السیلیه با دو گلی که در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند عنوان بهترین بازیکن هفته را به دست آورد. رامین رضاییان هم در ترکیب تیم منتخب هفته نهاده شد.

انصاری فرد بهترین بازیکن هفته لیگ قطر

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو بازیکن ایرانی که در لیگ ستارگان قطر بازی می نماید هفته بسیار خوبی را تجربه کردند. کریم انصاری فرد در دیدار برابر الوکره توانست دبل کند تا تیمش با 3 گل به پیروزی برسد. انصاری فرد هم به عنوان بهترین بازیکن هفته هفتم لیگ ستارگان قطر انتخاب شد.

روزنامه استاد الدوحه در ستایش از این بازیکن ایرانی نوشت: انصاری فرد از همان دیدار آغازین نشان داد که خرید خوبی برای السیلیه است. او در دیدار برابر الوکره عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و دو گل به ثمر رساند تا زمینه را برای پیروزی تیمش مهیا کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: انصاری فرد با این بازی های خوبی که به نمایش می گذارد ثابت نموده که خرید خوبی برای تیمش بوده است. او در بازی حساس برابر الوکره نه تنها دو گل به ثمر رساند بلکه با ضربه سر خود هم تیمی اش را در موقعیت گل قرار داد تا السیلیه یک پیروزی قاطع را به دست آورد. او با این دو گل 5 گل شده و خود را به صدر جدول بهترین گلزنان نزدیک نموده است.

در صدر جدول بهترین گلزنان بونجاح و علاء الدین حضور دارند که هر کدام 6 گل به ثمر رسانده اند.

و، اما در ترکیب بهترین بازیکنان هفته نام رامین رضاییان هم به چشم می آید. این بازیکن ایرانی هم در دیدار تیمش برابر الاهلی که با تساوی دو بر دو به خاتمه رسید هر دو گل را به ثمر رساند تا بهترین مدافع راست هفته لقب گیرد.

در ترکیب بهترین ها انصاری فرد هم عنوان بهترین مهاجم هفته را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 407

به "انصاری فرد بهترین بازیکن هفته لیگ قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد بهترین بازیکن هفته لیگ قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید