انصاری فرد: بدهی پرسپولیس هر روز اضافه می گردد، با بازیکنی به توافق صد درصد نرسیدیم

به گزارش بانوی ایران، روز گذشته فراخوانی دادیم و به طرفداران اعلام کردیم که بتوانند در سامانه پیامکی اختصاصی باشگاه پرسپولیس عضو شوند. در 6 سال گذشته شرکت مجری که رابط بین باشگاه و اسپانسر بود با باشگاه های دیگر یکی بود اما برای اعتمادسازی برای طرفداران، شرکت رابط بین اسپانسر و باشگاه را به کارگزار برند پرسپولیس واگذار کردیم تا خیال طرفداران از این بابت راحت باشد که یاری های اقتصادی آنها مستقیماً به حساب باشگاه پرسپولیس می آید.

انصاری فرد: بدهی پرسپولیس هر روز اضافه می گردد، با بازیکنی به توافق صد درصد نرسیدیم

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه بدهی های سنگینی دارد که هر روز به آن اضافه می گردد و از طرفداران می خواهیم که در فراخوانی که دادیم شرکت نموده و پرسپولیس را تنها نگذارند.

محمدحسن انصاری فرد در گفت وگو با فارس، در مورد پرداخت پاداش اعضای تیم پرسپولیس گفت: پاداش اعضای تیم پرسپولیس قطعاً پرداخت خواهد شد. ما جلسه خوبی با آقای کالدرون داشتیم و ضیافت ناهار خوبی هم روز گذشته برگزار گردید. بعد از این ضیافت جلسه ای با آقای کالدرون برگزار کردیم و در مورد جابجایی به صحبت پرداختیم. من هم می دانم که پاداش برد در چند بازی پرداخت نشده اما خوشبختانه اعضای تیم پرسپولیس تمرکز خود را روی بازی ها گذاشتند و به این مسائل فکر نمی نمایند. ما هم به دنبال تأمین منابع اقتصادی برای این مسأله هستیم و به آقای کالدرون هم این موضوع را اطلاع دادیم.

وی در مورد اینکه طرفداران پرسپولیس نگران هستند که کالدرون هم مثل استراماچونی بابت مطالباتش از ایران برود اضافه نمود: قسط اول آقای کالدرون به صورت کامل پرداخت نشده اما ما در سه مقطع به او پرداختی داشتیم هر چند که با این شرایط باز هم یک سوم قسط اول او باقی مانده اما به ما یک بازه زمانی اعلام نموده تا این پول پرداخت گردد. ما هم به دنبال تأمین اقتصادی این پول هستیم اما جا دارد که از آقای کالدرون که شرایط ما را درک نموده تشکر کنم. می دانیم که او شرایط ما را درک می نماید هر چند که به زودی قسط دوم او هم از راه می رسد و باید این پول را هم پرداخت کنیم.

انصاری فرد درباره بدهی های باشگاه پرسپولیس و طلبکارانی که هر روز به تعداد آنها اضافه می گردد، توضیح داد: متأسفانه باشگاه بدهی سنگینی دارد و هر روز این بدهی ها اضافه می گردد. برای پرداخت بعضی از این مطالبات فرصت داریم اما برای بعضی دیگر فرصت نداریم و باید هر چه زودتر دست به کار شویم. از طرف دیگر باید به بازیکنان و مربیان هم پرداختی داشته باشیم و این مسائل شرایط ویژه ای را برای باشگاه در این روزها به وجود آورده است.

وی افزود: روز گذشته فراخوانی دادیم و به طرفداران اعلام کردیم که بتوانند در سامانه پیامکی اختصاصی باشگاه پرسپولیس عضو شوند. در 6 سال گذشته شرکت مجری که رابط بین باشگاه و اسپانسر بود با باشگاه های دیگر یکی بود اما برای اعتمادسازی برای طرفداران، شرکت رابط بین اسپانسر و باشگاه را به کارگزار برند پرسپولیس واگذار کردیم تا خیال طرفداران از این بابت راحت باشد که یاری های اقتصادی آنها مستقیماً به حساب باشگاه پرسپولیس می آید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه طرفداران خیلی خوبی داریم و در این شرایط شرایط حساس باشگاه را درک می نمایند. اگر حمایت طرفداران نباشد مطمئناً در این شرایط سخت دچار چالش خواهیم شد. به هر حال درآمدهای باشگاه از قبل هزینه شده و بدهی هایی وجود دارد که باید با راه های درآمدزایی جدید آنها را پرداخت کنیم. با یاری اسپانسرها توانستیم دریافتی بازیکنان را به 30 درصد برسانیم اما بعضی از بازیکنان از سال قبل هم طلبکار هستند و نهایتاً باید تا یک ماه آینده به آنها پرداختی داشته باشیم. ما از طرفداران می خواهیم که در این شرایط سخت باشگاه را تنها نگذارند و در فراخوانی که دادیم شرکت نمایند.

وی درباره شایعاتی که مبنی بر توافق با بعضی بازیکنان برای حضور در این تیم در فضای مجازی منتشر می گردد اظهار داشت: تا این لحظه با هیچ بازیکنی به صورت صد درصد به توافق نرسیدیم اما در حال پیگیری کارها هستیم. در این خصوص با آقای کالدرون صحبت کردیم و همه چیز طبق برنامه و با هماهنگی سرمربی تیم انجام می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 652

به "انصاری فرد: بدهی پرسپولیس هر روز اضافه می گردد، با بازیکنی به توافق صد درصد نرسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: بدهی پرسپولیس هر روز اضافه می گردد، با بازیکنی به توافق صد درصد نرسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید