افشاگری های اسنودن سبب افسردگی جاسوسان آمریکایی شده است

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، واشنگتن پست در این خبر اعلام نموده که افشاگری های ادوارد اسنودن سبب شده تا کارکنان آژانس امنیت ملی آمریکا که 16 نهاد اطلاعاتی این کشور را در بر می گیرد شرایط روحی خوبی نداشته و افسرده شوند.

افشاگری های اسنودن سبب افسردگی جاسوسان آمریکایی شده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

اقدام اسنودن در فاش کردن جزئیات جاسوسی آمریکا از مردم و مسئولان بلند پایه این کشور و دیگر کشورهای مختلف دنیا سبب شده تا آژانس امنیت ملی آمریکا تحت نقدها شدیدی در داخل ایالات متحده و نقاط دیگر دنیا قرار بگیرد.

از ابتدای تابستان امسال ادوارد اسنودن، مامور سابق سازمان سیا، که به هنگ کنگ گریخته بود، اقدام به افشا کردن اسنادی کرد که این اسناد از جاسوسی گسترده آنلاین آژانس امنیت ملی آمریکا از کشورهای مختلف و رصد مکالمات تلفنی و فعالیت های اینترنتی آنها حکایت داشتند.

آمریکا در جاسوسی از کشورهای مختلف، فقط محدود به کشورهایی که واشنگتن با آنها مشکل دارد نیست، بلکه تمام همپیمانان آمریکا از جمله آلمان، پاکستان، اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی و حتی مقر اتحادیه اروپا نیز در فهرست اهداف جاسوسان آمریکایی قرار دارند.

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، دیلما روسف رئیس جمهور برزیل، و روسای جمور دیگر کشورهای آمریکای لاتین از جمله چهره های سرشناسی هستند که مکالمات تلفنی و فعالیت های اینترنتی آنها در سال های گذشته به صورت مرتب از سوی جاسوسان آمریکایی رصد می شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 803

به "افشاگری های اسنودن سبب افسردگی جاسوسان آمریکایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری های اسنودن سبب افسردگی جاسوسان آمریکایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید