اعضای هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان منصوب شدند

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر محمد رضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان، دستیاران و دانشجویان دکتری در احکامی جداگانه اعضای هیئت مرکزی نظارت را معرفی و منصوب کرد.

اعضای هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان منصوب شدند

در این احکام سید وحید حسینی - دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و محمد حسین خانجانی- دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان - به مدت یک سال به عنوان اعضای جدید هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان، دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) معرفی و منصوب شدند.

در متن این احکام آمده است: بدین وسیله بر اساس بند 8 ماده 3 آیین نامه شوراهای صنفی دانشجویان و دستیاران دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی کشور و نظر به انتخاب جنابعالی در مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه ها در تاریخ 21 شهریور 97، به عنوان اعضای هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان، دستیاران و دانشجویان Ph.D به مدت یک سال منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال با حضور فعال در جلسات هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 86

به "اعضای هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید