ارسال پیام پادشاه و ولیعهد عربستان به محمد ششم پادشاه مغرب

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از عکاظ، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و محمد بن سلمان ولیعهد این کشور دو پیام جداگانه برای محمد ششم پادشاه مغرب (مراکش) ارسال نموده اند.

ارسال پیام پادشاه و ولیعهد عربستان به محمد ششم پادشاه مغرب

بر اساس این خبر در سایه تنشی که در روابط اخیر دو کشور روبرو گردیده است این پیام ها به مناسبت یک جشن ملی در مغرب ارسال گردیده است و ولیعهد عربستان در پیام خود ابراز امیدواری نموده که مردم مراکش روزانه شاهد پیشرفت و توسعه کشورشان باشند و روابط مغرب و عربستان مستحکم تر گردد.

این در حالی است که دو کشور در پی ماجرای رأی ندادن عربستان به میزبانی مراکش در جام جهانی سال 2026 به سردی گراییده است و ترکی آل الشیخ رئیس هیأت ورزش عربستان در توییتر خود نوشته بود که کسی از عربستان تقاضا ننموده بود که در زمینه دریافت میزیانی جام جهانی کمک کند و در صورتی که چنین تقاضایی هم مطرح میشد اولویت با منافع عربستان بوده است.

آل الشیخ در توییت های خود به موضع گیری مغرب نسبت به بحران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با قطر هم اشاره نموده بود و حملات متعدد او علیه مغرب منجر به شکل گیری موجی از سوی کاربران مغربی در فضای مجازی علیه عربستان گردیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 15

به "ارسال پیام پادشاه و ولیعهد عربستان به محمد ششم پادشاه مغرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پیام پادشاه و ولیعهد عربستان به محمد ششم پادشاه مغرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید