ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی در فضای مجازی

به گزارش بانوی ایران، کتابخانه های عمومی کشور طی دو هفته آینده تا 19 اردیبهشت ماه دایر نخواهند بود و فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه ها همچنان در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی در فضای مجازی

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه های عمومی کشور طی دو هفته آینده تا 19 اردیبهشت ماه دایر نبوده و فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه ها همچنان در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

با این حال مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور همچنان پیگیر بازگشایی کتابخانه ها با در نظر دریافت نکات بهداشتی و فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم هستند تا مطابق مقررات و ضوابط ستاد ملی، کتابخانه ها خدمات حضوری به مراجعان را از سر بگیرند.

از اسفندماه سال گذشته و با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل و فعالیت های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 879

به "ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید