شروع عرضه داروی بیماران مبتلا به کرونا در 10 داروخانه تهران ، اسامی داروخانه ها

به گزارش بانوی ایران، رئیس سازمان غذا و دارو از شروع عرضه داروهای بیماران مبتلا به کرونا در 10 داروخانه تهران اطلاع داد.

شروع عرضه داروی بیماران مبتلا به کرونا در 10 داروخانه تهران ، اسامی داروخانه ها

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه علاوه بر مراکز بهداشتی و درمانی، 10 داروخانه دیگر، تحویل داروی نسخ بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا را بر عهده گرفته اند، اظهار کرد: داروخانه های 29 فروردین، هلال احمر شهرری، هلال احمر جشنواره، هلال احمر طالقانی، دکتر علیزاده هشی اسلامشهر، سرپایی مدرس، شهید کاظمی، سوم خرداد، دکتر هوشمند ولی عصر و دکتر کریمی نژاد شهران با تحویل نسخ ثبت شده در قالب فرم های استاندارد داروی سرپایی، داروی بیماران مبتلا به کرونا را عرضه می نمایند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی با تاکید براینکه داروی بیماران صرفا با ارائه نسخه پزشکان متخصص و ثبت شده در سامانه تحویل می گردد، گفت: توصیه می کنیم شخص بیمار از مراجعه به داروخانه خودداری نموده و تنها همراه بیمار برای دریافت دارو به داروخانه ها مراجعه کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 780

به "شروع عرضه داروی بیماران مبتلا به کرونا در 10 داروخانه تهران ، اسامی داروخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عرضه داروی بیماران مبتلا به کرونا در 10 داروخانه تهران ، اسامی داروخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید