آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران امروز، 21 شهریورماه برگزار می گردد

به گزارش بانوی ایران، آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران از صبح امروز 21 شهریورماه برای 4 گروه از دانشجویان ثبت نام شده، برگزار می گردد.

آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران امروز، 21 شهریورماه برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام سامانه آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران، آزمون زبان عمومی برای متقاضیان صبح امروز آدینه 21 شهریورماه 99 برگزار خواهد شد. طبق اطلاعیه منتشر شده نتیجه این آزمون روز آدینه 28 شهریور ماه 99 اعلام خواهد شد.

آزمون زبان عمومی برای 4 گروه از ثبت نام شدگان از ساعت 08.20 الی ساعت 10 صبح در دانشکده فنی دانشگاه تهران، از ساعت 08.20 الی ساعت 10 صبح در دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران، از ساعت 12.00 الی ساعت 13.40 در دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران و برای داوطلبانی که به صورت غیرسیستمی در آزمون شرکت می نمایند از ساعت 12.00 الی ساعت 13.40 در دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ برای این دوره از آزمون از روز سه شنبه چهارم تا روز دوشنبه دهم شهریورماه ثبت نام انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1253

به "آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران امروز، 21 شهریورماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران امروز، 21 شهریورماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید