بهترین مقاصد گردشگری دنیا برای تنهایی سفر رفتن

به گزارش بانوی ایران، یکی از هیجان انگیز ترین روند سفر در سال های اخیر، افزایش سفر انفرادی است. مردم در جستجوی این دنیای هیجان انگیز زندگی می کنند که ماجراجانه و مستقل هستند و ما برای یک نفر نمی توانیم بیشتر از این لذت ببریم. دلایل زیادی وجود دارد که نباید اجازه دهید که فقدان شریک زندگی شما را متوقف کند تا برنامه سفر خود را متوقف کنید. مطمئن شدیم که ما نیازی به متقاعد کردن شما در مورد آن نداریم. اگر چه شما می توانید کمی از بهترین مکان ها برای رفتن هنگامی که شما می خواهید به سفر انفرادی اما نه تنها. Weve جمع آوری انتخاب ما از کشورهای برتر برای کشف در یک تور گروه گرد هم آورد. این ها اهدافی است که ما فکر می کنیم بهترین ها را به عنوان بخشی از گروه تجربه می کنند، نه به طور کامل.

بهترین مقاصد گردشگری دنیا برای تنهایی سفر رفتن

سفر به آفریقا

یک سفینه فضایی در سرتاسر آفریقا یک راه فوق العاده برای دیدن بارهای مقصد در یک سفر استثنایی است. همچنین برای کسانی که از خودشان شروع می کنند مناسب است. سفینه های سرنشین دار گروه های مختلفی از جمله زوج ها، گروه های دوستان و مسافران انفرادی را جذب می کنند. بعید به نظر می رسد تنها یک انفرادی باشد. و همانطور که به طور مستقیم در فعالیت های گروهی قرار می گیرید، آیا شما تنها مسافرتی هستید یا خیر، برای لذت بردن از سفر هیچ تفاوتی نخواهید داشت.

مسافرت بر روی کامیونهایی که صندلیهای 20 تا 30 نفر را شامل می شوند، به طور کامل در فعالیت های گروه غوطه ور می شوند که شامل خرید غذا و پخت و پز وعده های غذایی همراه با کمک آشپز سفالی است. دوستی ها بواسطه یک حس مشترک از ماجراجویی تشکیل می شود، در حال سفر به چشم انداز باور نکردنی و ایجاد کمپ زیر آسمان است که با ستارگان متراکم می شود.

تجارب فوق العاده ای برای لذت بردن از یک سافاری ساحلی آفریقایی وجود دارد. علامت گذاری به عنوان بزرگ پنج در پارک ملی Kruger، با توجه به قدرت رعد و برق آبشار ویکتوریا و کشف یک یوزپلنگ با توله های خود را در Masai مارا نمادین. به اشتراک گذاری این لحظات با مسافران همسو با همتای شما، بلافاصله پیوند و ترک به عنوان دوستان.

سفر آمریکای مرکزی

شما ممکن است به دنبال صرف کل سفر خود در یک تور گروهی نیستید، بلکه می خواهید از آن به عنوان مقدمه ای برای یک مکان استفاده کنید. تعطیلات خود را با تور یک راه عالی برای گرفتن پای خود در درون یک مقصد، فرهنگ و آداب و رسوم، کاری است که انجام دهید و چه کاری انجام ندهید.

یا اگر برای مدت زمان سفر کرده باشید، ممکن است بخواهید به یک تور بروید تا احساسات بخشی از یک گروه را با آسایش بعضی از شرکت های تضمین شده لذت ببرید. آمریکای مرکزی منطقه ای عالی برای لذت بردن از این انعطاف پذیری است. در یک تور گروهی، ترکیبی از هر دو گفتگو مقدماتی و گشت و گذار هدایت شده با زمان آزاد را برای کشف و کشف مقصد به همان اندازه که بخواهید، تجربه کنید.

با توصیه تور لیدر، شما می توانید به راحتی برای کشف یک مکان به تنهایی خود را. و شاید با دوستان جدیدی که در گروه خود ساخته اید. این انعطاف پذیری سفر را با تنوع آتشفشان های بلند، جنگل های بارانی سرسبز، خط ساحلی گرمسیری و شهرهای مستعمرات مرکزی آمریکا ترکیب کنید و شما تعطیلات برنده ی خود را می گیرید.

سفر با تور چین

چین جذاب، مضر و زیبا است. کشور وسیع، مجموعه ای از آداب و رسوم جالب، غذا و فرهنگ خود را دارد. کمتر از 10٪ از مردم انگلیسی صحبت می کنند و این مانع زبان به خصوص در خارج از شهرهای بزرگ تجربه می شود. چین همچنین دارای تفاوت های شدید فرهنگی است.

یادگیری و تجربه کردن این فرهنگ متفاوت یکی از بخشهای پرطرفدار سفر در تور چین است. با این حال، این نیز می تواند یکی از تلاش ترین، ترس از صبر و شکیبایی حتی از مسافران انفرادی با تجربه ترین است. اما دلایل زیادی برای دیدار از چین وجود دارد و نباید اجازه دهید هر یک از این ها شما را به عقب برگرداند.

در حالی که تور چین به اندازه کافی امن است به سفر خود را، انجام آن را به عنوان بخشی از یک گروه با یک راهنمای تور منجر راه که فقط آن را بسیار آسان تر می سازد. Theyll به شما کمک می کند به سرعت به تفاوت های فرهنگی تنظیم و شما را از احساس از عمق خود و یا کاملا بیگانه را نجات دهد. آنها همچنین به خوبی می دانند که به چه فروشندهی خیابانی از آن بخورند، چه سعی کنید چه چیزی را امتحان کنید. چیزی که شما فقط از کتاب راهنما یاد می گیرید.

مراکش

آن سخت نیست که در عشق با مراکش زندگی کند. فضای حیرت انگیز و هیجان انگیز مرکل، بیابان خیره کننده و وسیع سحرگاه، سواحل فریبنده ای از اساویرا. سفر به این بخش آفریقا، تجربه لذت های عجیب و غریب، مطمئنا یک ماجراجویی است.

با این حال، برنامه ها می توانند تغییر کنند، حمل و نقل می تواند به تأخیر افتاده و شما متاسفانه می توانید خود را در یک مکان جدید بدون هتل برای شب پیدا کنید. شما نمی خواهید در بهترین حالت در این موقعیت قرار گیرید. بگذارید تنها زمانی که شما در حال سفر بین A و B به تنهایی هستید. در یک تور گروهی صلح آمیز است که حمل و نقل خود را برای روز و محل اقامت برای شب مرتب شده است.

این به شما اجازه می دهد تا به طور کامل از روز خود در مکان جدید لذت ببرید و نه صرف آن برای جستجو برای هتل بعدی خود در منطقه مناسب، برای قیمت مناسب با بررسی مناسب. و با بسیاری از تورهای گروهی ما مراکوک دیگر شامل یک مکمل اجباری تک، شما این آرامش را برای قیمت عالی دریافت کنید.

تور مصر

تاریخ مصر یکی از نخستین تمدن های جهان است و کاملا مغرضانه است. کشش تمام مسیر به سال 3100 قبل از میلاد، برای یادگیری بسیار زیاد است. بسیاری از آثار باور نکردنی مصر باستان همچنان وجود دارد که شامل اهرام گیزا، ابو سیبل و معبد کرناک می شوند. برای اشاره به چند نفر.

تاریخ مصر بسیار گسترده است، ما شک می کنیم که بتوانید بیشترین استفاده را با خود داشته باشید فقط با راهنمای کتاب. به این ترتیب که راهنمای راهنمایی کامل متخصصان مصر شناخته می شود. با مطالعه ی مصرشناسی در دانشگاه، آنها یک منبع علمی هستند. با توجه به تعجب باستانی و تعجب باستانی، آنها این اطلاعات و شور و شوق را با شما به اشتراک می گذارند.

به سادگی بازدید از این مناظر خود را، شما فقط می توانید از بینش های مشابه به تاریخ مصر جذاب است. با همان تور راهنمای تمام وقت، theyll دانش خود را به ارمغان می آورد و کمک به ارشاد باستان شناسی خود را. و به خودی خود، شما همچنین نمی خواهید اعضای گروه همکار خود را به اشتراک گذاشتن حافظه از دیدار با جهان تنها تعجب باستانی باقی مانده است.

تور هندوستان

دلیل های زیادی وجود دارد که شما باید در سال جاری به هند سفر کنید. و یک مسافر انفرادی نباید شما را از تجربه هر یک از آن متوقف کند. ملاقات و تعامل با مردم محلی بخش مهمی و جذاب تعطیلات به هند است.

اما ممکن است دشوار باشد که بهترین راه برای برخورد با افراد محلی بدون احساس ناخوشایند یا ناخواسته باعث جنجال باشد. این قابل درک است که احساس خجالت می کنید این کار را به تنهایی انجام دهید. اما، با کمک راهنمای تور شما، هیچ دلیلی وجود ندارد که تعامل برقرار شود، در نتیجه شما با عکس ها و خاطرات فوق العاده ای می روید.

یکی از دلایلی که بسیاری از مردم به خودشان می اندیشند این است که برای لوکس آزادی. اما در کشوری که می تواند شوک فرهنگی کمی فراهم کند، سهولت و راحتی نباید نادیده گرفته شود. گاهی اوقات بهتر است برنامه ریزی برای کارشناسان را برای مسیری که از تمام مکان هایی که می خواهید بازدید کند، ترک کنید. به ویژه هنگامی که تعطیلات شما چند هفته از سالانه سالانه شما با ارزش است و شما می خواهید بیشترین میزان را از آن خود کنید.

انتشار: 11 تیر 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2

به "بهترین مقاصد گردشگری دنیا برای تنهایی سفر رفتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری دنیا برای تنهایی سفر رفتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید