جاذبه های جالب توجه چین که جهانی شده اند

به گزارش بانوی ایران، با مناظر زیبای طبیعی خود، فرهنگ باستانی و شهرهای مدرن دنیا را مجذوب خودش کرده است، چین به بازدیدکنندگان خارجی خود تجربیات سفر مانند هیچ کس را ارائه نمی دهد.  با این حال، بازدید کنندگان به آسیا تمایل دارند تا به منظره های هند و یا سواحل تایلند به جای زمین های شرقی چینی کشیده شوند. بنابراین از سایت های میراث جهانی یونسکو به حیوانات حیوانات اهلی آن، هشت جاذبه ی جالب توجه ما برای بازدید از چین می باشد.

جاذبه های جالب توجه چین که جهانی شده اند

بزرگترین مجسمه بودا در جهان در چین

بزرگترین مجسمه بودا در جهان، بزرگترین Buddha Leshan 71 متر بلند است. گوش او تنها 7 متر طول دارد و به اندازه کافی بزرگ است تا دو نفر در داخل نگه داشته شوند. این مجسمه از یک صخره بر روی کوه لینگین کشیده شده است. این مجسمه به طور غیر قابل انکار از وضعیت ثبت شده میراث جهانی آن است.

بودا غول پیکر در تلاقی رودخانه های Minjiang، Qingyi و Dadu قرار دارد. ساخت آن در قرن هشتم میلادی آغاز شد و ایده یک راهب چینی به نام Haitong بود. او امیدوار بود که بوداها رودخانه ها را آرام کنند تا کشتی های کشتی را آسان تر کنند. و به اندازه کافی جالب توجه است، سنگی که از صخره کاشته شد، رودخانه را پر کرد و جریان آب را آرام کرد.

اعتقاد بر این است که میثیره بودا، مجسمه با رودخانه هایی که در زیر پای خود جریان دارد، نشسته است. در مواجهه با کلیساهای مقدس امی، تعجب کوچکی که هر دو گردشگران و زائران بودایی در اینجا به چشم می خورند.

یانگشو چین

Yangshuo با رودخانه های غرق شده خود، پوشش گیاهی سرسبز و چشم انداز قرون وسطی کارست، چهره های طولانی الهام گرفته از نقاشی های چینی و شعر دارد. امروزه کلمه زیبایی Yangshuos بسیار بیشتر گسترش یافته است و این چشم انداز دنیای دیگر یکی از جاذبه های برتر در تور چین است.

با پوشش 1400 کیلومتر مربع، یانگشو نه تنها مناظر زیبا را دارد، بلکه روستاهای متعدد زووان نیز دارد. در اینجا، آداب و رسوم سنتی حفظ می شود و کشاورزان هنوز هم زمینه های ریش تراشیده خود را کار می کنند.

بازدیدکنندگان یانگشو میتوانند از طریق دره های رویا خود چرخه یا یک قایق بامبو را در امتداد رودخانه لی ریگ کنند. بخش بین Guilin و Yangshuo جذاب ترین، با سنگ های سنگ آهک بازتاب در سطح آب است.

دیوار چین

دلیل اصلی این است که دیوار بزرگ یکی از معروف ترین جاذبه های تور چین است. این پل بیش از 6000 کیلومتر در سراسر کشور را پوشش می دهد، این دیوار ثبت شده یونسکو، طولانی ترین دیوار جهان و بزرگترین ساختار نظامی است.

در طول 2000 سال ساخته شده، دیوار توسط سلسله های مختلف و ایالات برای محافظت از قلمرو های مختلف خود ساخته شده است. این مارها از طریق برخی از مناظر نفس گیر چینی، از جمله کوه های سرسبز، تپه های ناپایدار و حتی کویر گابی، مار می شوند.

بیش از 300 عالم مشهور در سراسر جهان از دیوار بزرگ دیدن کرده اند، از جمله رهبران ملی، ورزشکاران معروف و ستاره های فیلم. Badaling محبوب ترین بخش برای بازدید، به علت سهولت دسترسی، در حالی که Juyongguan دارای یکی از بزرگترین قلعه دفاع از پکن باستان است. 

ارتش سفلین چین

این ارتش زیرزمینی بیش از 2000 سال قبل از کشف شانس در سال 1974 پنهان شده از جهان بوده است. جنگجویان سرخ مایل به قرمز در خارج از شهر شیائو واقع شده اند که یکی از بزرگترین سایت های باستان شناسی جهان است.

ارتش شامل بیش از 8000 سرباز، اسب ها و ارابه ها در تشکیل آماده سازی نبرد است. هر قاچاق دهنده به اندازه زندگی است و بر اساس رتبه بندی قرار می گیرد. با این حال، اکثر عجایب باستان شناسان، عبارات منحصر به فرد هر یک از جنگجویان فردی بود.

ساخته شده برای محافظت از آرامگاه امپراتور اول چینی، رزمندگان قرمز مایل به اتمام حدود 40 سال است. و این امکان وجود دارد تا نزدیک به پنج رقم برای تحسین جزئیات استثنایی خود را برای به دست آوردن.

باغ جاودانه چین

باغ خارج از دروازه Changmen واقع در Suzhou واقع شده است، باغ Lingering یکی از معروف ترین باغهای چینی است. در لیست میراث جهانی ثبت شده بود، در ابتدا یک باغ خصوصی کلاسیک بود و در دهه 1930 به عموم مردم باز گردید.

باغ با داشتن بیش از 23000 متر مربع، باغ دارای معابد زیبای اجدادی است که با چشم انداز طبیعی ترکیب می شوند. به طور کلی آن را به چهار قسمت تقسیم می کند: قسمت شرقی، غربی، مرکزی و شمالی. با این حال، به عنوان منطقه مرکزی قدیمی ترین بخش است، این بخش قطار باغ ذات واقعی است.

بهار بهترین زمان برای دیدن باغ Lingering است. با آب و هوای گرم و گل در شکوفه، این باغ به یک پناهگاه واقعی درون شهر تبدیل می شود.

غول پانداها

حیوانات ملی چینی و یکی از موجودات معروف ترین جهان هستند؟ این فقط پاندا غول پیک است. این خرس های دوست داشتنی با کت و شلوار مخصوص سیاه و سفید خود، هیچ جایی در جهان خارج از اسارت زندگی نمی کنند و بدون شک جذابیت هایی هستند که ارزش بازدید از چین را دارند.

با بیش از 1800 موجود در وحشی، این خرس ها توسط IUCN آسیب پذیر هستند. از دست دادن حشرات و شکارچیان، جمعیت باقیمانده وحشی را تهدید می کند، با این حال، خوشبختانه، بسیاری از پروژه های حفاظت در حال تلاش برای حفاظت از این گونه شایان ستایش هستند.

اگر شما به دنبال بازدید از پانداها در چین هستید، بهترین مکان برای پایه گذاری خود چنگدو است. این شهر به عنوان "پاندا پایتخت جهان" شناخته می شود و در آنجا مرکز اصلی حفاظت از جمله پایگاه تحقیقاتی چنگدو پستاندار غول پاندا است.

آسمان شانگهای

شانگهای با ساختمان های سنتی ایستاده در امتداد آسمان خراش های پرطرفدار، هیجان انگیز از همسایگی های قدیمی است. و همانطور که این شهر همچنان به توسعه ادامه می دهد، بنابراین افقی که در حال تغییر آن است، به بازدید کنندگان بین المللی ادامه می دهد.

یکی از بهترین مکان ها برای تجربه این شهرک پویا از باند است. این خط ساحلی، دیدگاه مهمی از شهر را شامل می شود، از جمله نشانه های شناخته شده مانند برج المپیک شرقی مروارید. خط افقی نیز دارای برج شانگهای است که بلندترین ساختمان در چین است.

مسافران می توانند دیدگاه های خود را از زمین تحسین کنند، در امتداد رودخانه هوانگپو کروز ببرند یا به یکی از عرشه های مشاهده ساختمان بپردازند. برج جینماو 360 درجه ای از شهر را از نوار خود در طبقه 87 نشان می دهد.

شهر ممنوعه

دروغ گفتن در مرکز پکن، شهر ممنوعه بزرگترین مجموعه مجتمع قصر است. مستطیل شکل، این مجموعه 74 هکتار را پوشش می دهد و شامل بیش از 8،700 اتاق می باشد. دیوار 10 متر و دیوار 52 متر و سپس این تعجب معماری را احاطه کرده است.

در طول سلسله مینگ، این مجموعه در طول امپراتوری مینگ و چینگ به عنوان کاخ امپراتوری برای 24 امپراتور خدمت کرد. امروزه کاخ هر دو گردشگران چینی و بین المللی را جذب می کند تا از دکوراسیون پر زرق و برق خود، سالن های بزرگ و دیوارهای تحویل گرفته شود.

شهر ممنوعه به عنوان یکی از پنج کاخ ​​مهم در جهان شناخته شده است برای همه بازدیدکنندگان پایتخت کشور باید دید. یک نمونه خوب از معماری سنتی چینی، کاخ به نظر می رسد بی انتها در یک شهر است که در آینده به آینده.

انتشار: 10 تیر 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1

به "جاذبه های جالب توجه چین که جهانی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های جالب توجه چین که جهانی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید