ال جی الکترونیکس پلتفرم خرید و فروش NFT خود را راه اندازی کرد

به گزارش بانوی ایران، شرکت ال جی الکترونیکس به تازگی از راه اندازی پلتفرم NFT خود با نام LG Art Lab خبر داده که به کاربران امکان می دهد به وسیله تلویزیون های هوشمند ال جی به خرید و فروش NFTها بپردازند.

ال جی الکترونیکس پلتفرم خرید و فروش NFT خود را راه اندازی کرد

این پلتفرم در حالی اخیراً عرضه شده که حدود هشت ماه پیش ال جی الکترونیکس در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام نموده بود که میخواهد قابلیت خرید و فروش NFT را در تلویزیون های هوشمند خود بگنجاند. پلتفرم LG Art Lab در ایالات متحده آمریکا، تنها برای کاربرانی که تلویزیون ال جی با سیستم عامل webOS 5.0 یا بالاتر دارند، در صفحه اصلی مستقیماً در دسترس قرار گرفته است.

این شرکت بعلاوه با همکاری شبکه بلاکچین Hedera Hashgraph، در حال توسعه اپلیکیشنی است که کاربران را قادر می سازد NFT ها را به وسیله Wallypto، کیف پول دیجیتالی ال جی، در گوشی های هوشمند خرید و فروش نمایند. کریس جو، معاون ارشد شرکت ال جی الکترونیکس در مصاحبه ای به TechCrunch گفته: Wallypto که از سپتامبر 2021 در حال توسعه است، به وسیله شبکه بلاکچین Hedera Hashgraph پشتیبانی می گردد و از توکن های Hedera HTS پشتیبانی خواهد نمود. اما انتظار می رود که پس از انتشار، ارزهای دیجیتال بیشتری را نیز در خود جای بدهد. بعلاوه نسخه بتای کیف پول دیجتیالی این شرکت اخیراً در اختیار کاربران قرار گرفته است.

همکاری بین Hedera و ال جی الکترونیکس در سال 2020 شروع شد و ال جی نیز به دیگر شرکت های تحت شراکت Hedera شامل گوگل، IBM، Deutsche Telekom و چند شرکت دیگر، اضافه شده است.

آقای جو در این رابطه گفت: در حالی که بسیاری از مردم نام NFT ها را شنیده اند و مایل هستند تا در زیست بوم رو به رشد این پلتفرم سرمایه گذاری نمایند، ممکن است در ابتدا به علت آشنا نبودن با آن کار سختی داشته باشند. اما پلتفرم LG Art Lab به گونه ای طراحی شده که به میلیون ها کاربر در ایالات متحده آمریکا اجازه می دهد تا به راحتی به NFT ها دسترسی داشته باشند و آن ها را نمایش دهند، بدون اینکه نیازی به استفاده از کد یا بلاکچین داشته باشند.

این پلتفرم قابلیتی به نام Drops را عرضه نموده که به کاربران در ارائه پیش نمایشی از آثار هنریشان یاری می نماید. دیگر ویژگی جالب این پلتفرم خرید و فروش NFT قابلیت Live Drops نام دارد که با ارسال نوتیفیکیشن هایی کاربران را از NFTهای نو مطلع می نماید تا هیچ فرصتی را در این زمینه از دست ندهند. جو بعلاوه گفت که Hedera به کاربران اجازه می دهد با کارمزد کمتر از 0.0001 دلار به تراکنش بپردازند.

معاون ارشد شرکت ال جی الکترونیکس در ادامه بعلاوه اضافه نمود: شبکه بلاکچین Hedera Hashgraph یکی از سریع ترین شبکه های بلاکچینی است، که توانسته هر 3 ویژگی مقیاس پذیری، امنیت و غیرمتمرکز بودن را طور هم زمان در خود جای دهد. این شبکه بعلاوه انرژی بسیار کمتری نسبت شبکه های دیگر مصرف می نماید که این قابلیت ها می توانند انتظارات کسب وکارها و سرمایه گذاران مدرن را برآورده سازند.

او گفته که کاربران می توانند بدون نگرانی از مصرف بالای انرژی مرتبط با سایر شبکه های عمومی به خرید، فروش و نمایش NFT های خود بپردازند. این شبکه بعلاوه به عنوان نسل سوم یک دفتر کل توزیع شده که از فناوری بلاکچین استفاده نمی نماید، شناخته می گردد. استفاده از مکانیسم Hashgraph در ساختار این شبکه باعث می گردد تا شبکه Hedera مقیاس پذیری بسیار بالایی داشته باشد و زمان تایید تراکنش ها در این شبکه به شدت کاهش یابد.

این طور که به نظر می رسد، غول های فناوری کره ای در حال ورود به صنعت توکن های غیرقابل معاوضه (NFT) هستند. ماه ژانویه، رقیب ال جی، یعنی سامسونگ از پلتفرم NFT مبتنی بر تلویزیون های هوشمند خود رونمایی نموده است. این شرکت گفته که ویژگی های NFT را به تلویزیون های نوش مانند MICRO LED و Neo QLED نیز اضافه خواهد نمود.

منبع: Techcrunch

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2176

به "ال جی الکترونیکس پلتفرم خرید و فروش NFT خود را راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی الکترونیکس پلتفرم خرید و فروش NFT خود را راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید